10 Eylül 2018

Sen ve Ben




 Bazı anlar vardır. Öyle anlarda sadece düşüncelerinizde olan karmaşık duyguları dışa vurmak istersiniz. İşte benim yazdıklarım ve adına şiir, deneme veya öykü denilen şeylerde bunun bir sonucu ortaya çıkmaktadır. Öyle bir an geldi ve düşüncülerim duygularımla birleşerek kalemimden bu diziler oluştu. Bu dizilerin oluşmasında her zaman kalbimde olan ve hayatımda ilk ve tek olan sonsuzluğun kırıntıları yine ilhamım olmuştur.

Sevgi ve saygılarımla...


Her ne olursa olsun
Her ne olursak olalalım
Yaşamın verdiği tüm anıların gölgesinde
Sonsuzluğun tüm sıcaklığı sen ve bende
Sen ve ben
Ne halde olursak olalım
Duyguların her türlüsünü yaşasak bile
Kaybolmuşluğun tam ortasında
Sen ve ben
Birbirimizi hissetiğimizde doğru yolu bulduk
Bin stem ettiysek de hayatımıza
Mutluluğu ararken ayrı yollarda
Farklı yollarda durakladık
Hatalar ve yanlışları iliklerimizde hissederek
Tüm umutlarımızı kaybettiğimizde
Sen ve ben
Birbirimize tutunduğumuzda her şeyin üstesinden geldik
Gülmeyi unutsak da bazı anlarda
Başkalarının hayatlarında bulsak da kendimizi
Sonsuzluğa giden yolda
Habersiz kaldık sonsuz olmanın yolunda
Zamanın evvelinde, sonrasında ve şimdisinde
Sen ve ben
Birbirimizi bulduğumuzda tekrar hissettik kendimizi
Tüm engellerin üstesinden gelmenin yolunu bulduk
Her nasıl yaşarsak yaşalım
Hep sonradan gelsede aklımız başımıza
Başkalarının gerçekliğinde bulsakda kendimizi
Sen ve ben
İşte burdayız
Geleceğin bilinmez yollarında
Ellerimiz birleştiğinde çıkıyor ortaya
Yolumuzu aydınlatan ışık
Sonsuzluğa giden huzurlu yol
Sen ve ben
Artık Biz olmalıyız
Artık Sonsuz Olmalıyız

...



10.09.2018 



  Uğur ÇAKIR ♠
YASAL UYARI! Telif Hakkı Uğur Çakır'a aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden yapılan her türlü indirme, alıntılama, kopyalama gibi eylemde bulunanlar; kasten veya bilmeyerek alıntının aslını çarpıtanlar hakkında "5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu" gereğince yasal işlem başlatılacaktır.